Samsung

Excellent klantencontact

Samsung

De opdracht:
Een maximale klantbeleving creëren in de Samsung Experience Stores.

Training:
Met onze nieuwe training Neuro Sales creëren de Samsung store medewerkers een excellente beleving bij het maken van de beste keuze voor de klant. Wij leren ze met een persoonlijke benadering hoe ze klanten bij hun keuzes kunnen sturen en positief beïnvloeden. Tevens leren ze hoe je met de perfect op de klant afgestemde informatie het verschil kan maken bij een aankoop.  

Deze manier van verkopen leren ze tijdens een op maat ontwikkelt trainingstraject. Deze bestaat uit drie onderdelen. Neuro Sales, Neuromarketing en Overtuigen. Hierdoor overtreffen zij klantverwachtingen en behalen zij hun targets met veel plezier. 

Borging:
Om ervoor te zorgen dat de store medewerkers de opgedane kennis op de juiste wijze toe kunnen passen hebben wij een apart coaching traject ontwikkeld voor de store managers. 

Wil jij ook een op maat gemaakt trainingstraject voor jouw team met verbluffende omzetten en maximale conversie als resultaat?  

Meer Informatie?

Stuur Marion van der Geest een e-mail

Of bel haar direct: 020 426 03 00