Inspelen op de behoeften van de klant is waar AEG in uitblinkt met haar producten.
PSfm Traint heeft in samenwerking
met AEG alle merkambassadeurs meegenomen in, en kennis laten maken met de
veelzijdige productrange van AEG.
Daarnaast is veel aandacht gegeven aan waar
het allemaal om draait “het klantgesprek”.
Tijdens de training is er gewerkt
aan de gespreksstructuur “de 6 AEG stappen tot succes” :
stap 1. Alertheid, stap
2. Aanvang, stap 3. Analyse, stap 4. Adviseren, stap 5. Afsluiting en ..
Stap 6. Aandacht: De 6e ‘A’ is Aandacht. Aandacht is de alles
omvattende noodzaak om fantastisch te kunnen verkopen en met de juiste aandacht
voor de klant, doorloop je de andere 5 stappen fluitend. Je maakt écht contact
met de klant! Alles wat je aandacht geeft groeit, zo ook jouw relatie met de
klanten.