Ajax Foundation

Workshop neuromarketing technieken vertalen naar het veld.

Ajax Foundation

De opdracht:
Laat de Stakeholders van de Ajax Foundation projecten kennis maken met de toepasbaarheid van neuromarketing technieken op hun werkterrein. 

De workshop:
Samen hebben we een aantal mogelijkheden verkent hoe je als trainer of vrijwilliger meer impact kunt creëren bij jouw doelgroep met technieken uit de neuromarketing. Hiervoor zijn we aan de slag gegaan met o.a. framing, nudging en overtuigen.

Gedurende de workshop kwamen de deelnemers er achter hoe je keuzes en besluitvorming positief kunt beïnvloeden als je weet hoe dit proces verloopt. 

Borging:
Met behulp van feedback van de deelnemers hebben we kunnen constateren hoe en waar neuromarketing technieken van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de projecten van de Ajax Foundation, waardoor hun maatschappelijke impact vergroot kan worden.

Wil jij met jouw team ook een workshop neuromarketing volgen om jullie gestelde doelen te behalen en zo impact te hebben?

Meer Informatie?

Stuur Marion van der Geest een e-mail

Of bel haar direct: 020 426 03 00