Contact
Excellent klantencontact
De opdracht:
Een maximale klantbeleving creëren in de Samsung Experience Stores.
Training:
Met onze nieuwe training Neuro Sales creëren de Samsung
store medewerkers een excellente beleving bij het maken van de beste keuze voor
de klant. Wij leren ze met een persoonlijke benadering hoe ze klanten bij hun
keuzes kunnen sturen en positief beïnvloeden. Tevens leren ze hoe je met de perfect
op de klant afgestemde informatie het
verschil kan maken bij een aankoop.
Deze manier van verkopen leren ze tijdens een op maat
ontwikkelt trainingstraject. Deze bestaat uit drie onderdelen. Neuro Sales, Neuromarketing
en Overtuigen. Hierdoor overtreffen zij klantverwachtingen en behalen zij hun
targets met veel plezier.
Borging:
Om ervoor te zorgen dat de store medewerkers de opgedane
kennis op de juiste wijze toe kunnen passen hebben wij een apart coaching traject ontwikkeld voor de store managers.
Wil jij ook een op maat gemaakt trainingstraject voor jouw
team met verbluffende omzetten en maximale conversie als resultaat?