Contact
Een kennismakingstour door de nieuwe partner in verzekeringen van de MediaMarkt. Professionele verkopers, een innovatief product en inspirerende trainers. De ingrediënten voor een succesvol event.
De opdracht:
Maak het aanbieden
van SquareTrade verzekeringen een vast onderdeel van ieder verkoopgesprek
bij de MediaMarkt.
Zeer effectief, zeer efficiënt:
Tijdens de “Road shows” konden alle teams van de MediaMarkt
kennis maken SquareTrade als de nieuwe partner in verzekeringen. Het onderdeel
sales werd verzorgd door de trainers van PSfm Traint, experts op het gebied van
Neuromarketing. Hun jarenlange ervaring en kennis van de Retail konden de
trainers goed inzetten tijdens de “Roadshows”. Door middel van aansprekende
voorbeelden uit de praktijk wisten zij op een effectieve en efficiënte manier de medewerkers van de MediaMarkt mee te
nemen in de geheimen van het onbewuste brein en hoe keuzes hierin tot stand
komen.
De Impact van Neuromarketing:
Door de nieuwe kijk op sales van PSfm Traint leerden de
MediaMarkt medewerkers hoe je keuzes kunt sturen en beïnvloeden en hoe dit te vertalen naar het succesvol afsluiten
van een verzekering van SquareTrade.